השתלות שיניים בזול

השתלות שיניים בזול: חיוך מלא מבלי לרוקן את הכיס

השתלות שיניים כבר לא צריכות לעשות לכם חור בכיס. היום ניתן לעבור השתלות שיניים בזול וליהנות מפה מלא שיניים קורנות ובהירות. השתלת שיניים היא אחד מסוגי טיפולי השיניים הנפוצים ביותר. הם משמשים להחלפת שיניים חסרות ולעיגון שיניים תותבות. השתלת שיניים היא אופציה מצוינת למי שרוצה להחליף שיניים חסרות. הם עשויים מטיטניום והם ממוקמים בניתוח בעצם הלסת העליונה או התחתונה, בהתאם לצורך. מהו טווח המחירים של השתלות שיניים בשנת 2023? כל התשובות כבר מחכות לכם במאמר.

 

כמה זמן לוקח להחלים לאחר השתלות שיניים?

 

שתל דנטלי הוא עמוד קטן מטיטניום או נירוסטה שמוכנס בניתוח לתוך עצם הלסת, שם הוא יישאר לשארית חייכם. שתלים משמשים להחלפת שיניים חסרות ומספקים בסיס יציב לשיניים חלופיות שנראות, מרגישות ומתפקדות כמו שיניים טבעיות. השתלת שיניים משמשת לעתים קרובות במקרים בהם המטופל איבד שן אחת או יותר. התהליך מתחיל בהסרת כל העששת מאזור שקע השן ולאחר מכן הצוות שלנו ימקם שתל במקום. ניתן להכניס שתלים כבר שלושה חודשים לאחר עקירת השיניים ולרוב תהליך ההחלמה מסתיים תוך מספר ימים או שבוע.

 

השתלות שיניים בזול מומלצות במיוחד

 

שתלים דנטליים יכולים להחזיק מעמד לכל החיים. הם ישפרו את הדיבור והלעיסה שלכם וכמו כן גם פעולות יומיומיות רבות אחרות. תוכלו לאכול כל מה שתרצו מבלי לדאוג לאיבוד שיניים במהלך החיים. מחיר השתלות שיניים משתנה בהתאם לסוג השתל, המיקום ורופא השיניים. שתל דנטלי הוא תחליף שן המעוגן בעצם הלסת וניתן להשתמש בו לעיגון גשרים, תותבות או כתרים. השתלים עשויים מטיטניום והם חזקים מאוד. הניתוח להשתלת שיניים בפה אורך כשעה.

 

מהו טווח המחירים של השתלות שיניים?

 

עלות ההשתלה משתנה בהתאם למקום מגוריכם ואיזה סוג של השתלות שיניים בזול אתם צריכים. אם יש לכם מספיק עצם בלסת, השתלת שן בודדת יכולה לעלות כ-2,500 ש”ח אבל אם אין לכם עצם אז המחיר יעלה כ-4,500 ש”ח. חשוב לבצע את ההליך אצל מומחים לרפואת שיניים בלבד ולהשאיר את העבודה בידי אנשי המקצוע בתחום. השתלות שיניים בזול הן השקעה ארוכת טווח ויותירו אתכם מחייכים לכל החיים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!