השתלת שיניים ממוחשבת

השתלת שיניים ממוחשבת: מחיר ומידע

שתלים דנטליים הם רכיבים סינתטיים המושתלים בעצם הלסת כדי להחליף שיניים חסרות. שתלים אלו עשויים מטיטניום וניתן להשתמש בהם לתמיכה בשן בודדת, או כסט שלם של שיניים. במאמר זה נבחן כיצד מהו הליך של השתלת שיניים ממוחשבת, מחירים וכיצד זה עובד.

 

מהם שתלים דנטליים באופן כללי?

 

שתל דנטלי הוא עמוד טיטניום המחליף שיניים פגומות או חסרות, ובדרך כלל מוחדר בניתוח לתוך עצם הלסת באזור השיניים הטבעיות שלכם. שתלים משמשים לעתים קרובות כדי להחליף סטים שלמים של שיניים, אך ניתן להשתמש בהם גם לתמיכה בשן אחת במידת הצורך. שתלים דנטליים נועדו להחזיק מעמד לכל החיים ויש להם פחות סיכוי להידרדר מאשר שיניים טבעיות. הם אינם דורשים תחזוקה מיוחדת וניתן לצחצח אותן פחות מאשר שיניים רגילות, אך עדיין חשוב לשמור על היגיינת הפה. ניתן להשתמש בשתלים בשילוב עם שיניים תותבות וגשרים כדי לעזור לתמוך במראה החיוך שלכם. עם התקדמות הטכנולוגיה, היום קיימת גם השתלת שיניים ממוחשבת.

 

השתלת שיניים ממוחשבת – איך זה עובד?

 

למטופלים הזקוקים להחלפת שן יש מגוון אפשרויות. אחד הפתרונות הפופולריים ביותר הוא שתלים דנטליים. ההליכים בדרך כלל יקרים יותר מאשר אפשרויות טיפול אחרות, אך בטווח הארוך, השתלים הם חסכוניים יותר. השתלת שיניים היא השקעה מצוינת למטופלים עם שיניים חסרות או לאלו מכם המעוניינים לשפר את החיוך והביטחון שלכם. השתלת שתלים בשיניים יכולה להיות גם חסכונית יותר מאשר אפשרויות החלפת שיניים אחרות, בעיקר בשל העובדה שהשתלים נשמרים לטווח הארוך.

 

טווח המחירים עבור השתלת שיניים ממוחשבת

 

העלות הכוללת עשויה להשתנות בהתאם לשאלה האם אתם זקוקים לשתל אחד או שניים לכל שן ואם אתם צריך גם השתלת עצם. כמו כן, מחיר השתלת שיניים ממוחשבת נקבע על ידי עלות ההשתלה עצמה, שיכולה לנוע בין 3,500 ש”ח ל-7,500 ש”ח. מחיר זה זה לא כולל כל פרוצדורה נלווית אחרת שעשויה להידרש, כמו סתימות, עקירות שיניים נוספות, ניקוי, יישור או הלבנה. מחיר זה נקבע בדרך כלל על ידי מספר גורמים כגון: 

– סוג החומר המשמש בשתל (כלומר טיטניום, זירקוניום) 

– המיקום שבו הוא יושתל 

– עיצוב וגודל השתל

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!