מחיר השתלת שיניים

מחיר השתלת שיניים: כל מה שרציתם לדעת

טווח המחירים עבור השתלת שיניים משתנה במידה ניכרת, בהתאם לסוג השתל, מספר השתלים הנדרשים ומיקומכם הגיאוגרפי. כל מרפאת שיניים נוקבת מחיר משלה בהתאם למיומנות של המומחים, סוג השתלים שלהם תזדקקו, מצבכם הרפואי ופרמטרים נוספים. כיצד נקבע מחיר השתלת שיניים? המשיכו לקרוא וגלו.

 

מהם היתרונות בהשתלת שיניים?

 

עם התקדמות הטכנולוגיה של היום, עבור מטופלים הזקוקים להחלפת שן ושתלים דנטליים קיימות מגוון אפשרויות. אחד הפתרונות הפופולריים ביותר הוא השתלת שיניים. ההליכים בדרך כלל יקרים יותר מאשר אפשרויות טיפול אחרות, אך בטווח הארוך, השתלים הם חסכוניים יותר. השתלת שיניים היא השקעה מצוינת למטופלים עם שיניים חסרות או למי שרוצה לשפר את החיוך והביטחון שלו. הם גם חסכוניים יותר מאשר אפשרויות החלפת שיניים אחרות בטווח הארוך בזכות העובדה ששתלים דנטליים נשמרים לכל החיים. שלא כמו טיפולים אחרים, השתלים הם חסכוניים יותר בטווח הארוך מכיוון שהם מחזיקים מעמד זמן רב יותר. השתלים גם נוחים יותר ושומרים על צורתם טוב יותר מאשר סוגים אחרים של החלפות שיניים.

 

במה תלוי מחיר השתלת שיניים?

 

שתלים דנטליים ממוקמים בעצם הלסת במטרה להחליף שיניים אבודות. השתלת שיניים היא דרך נפלאה להחליף שיניים חסרות ולהחזיר את החיוך שלכם. מחיר השתלת שיניים תלוי באורך, רוחב וסוג ניתוח הפה הנדרש וכן בחומרים המשמשים בעת ההליך. אז כמה זמן מחזיקה השתלת שיניים? אורך החיים של השתלת שיניים ישתנה בהתאם לטיפול. כמו בכל ניתוח פה, נדרש טיפול גדול לשמירה על בריאות השיניים והחניכיים.

 

מהו טווח המחירים עבור ההליך בארץ ישראל?

 

אפשרות הטיפול הפופולרית ביותר עבור מטופלים הזקוקים להחלפת שן היא שתלים דנטליים. שלא כמו טיפולים אחרים, השתלים הם חסכוניים יותר בטווח הארוך מכיוון שהם מחזיקים מעמד זמן רב יותר. השתלים גם נוחים יותר ושומרים על צורתם טוב יותר מאשר סוגים אחרים של החלפות שיניים. מחיר השתלת שיניים נע בין 3,500 ל-7,500 ש”ח. העלות הכוללת עשויה להשתנות בהתאם לשאלה האם אתם צריכים שתל אחד או מספר שתלים, לכמה שיניים והאם אתם צריכים גם השתלת עצם בנוסף לכך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!