השתלות שיניים בירושלים

השתלות שיניים בירושלים

השתלות שיניים בירושלים יכולות להחזיר לכם את החיוך ולהעניק לכם פה מלא שיניים נוצצות. השתלים עשויים מטיטניום, שהיא מתכת חזקה בעלת תאימות ביולוגית גבוהה לגופנו. ניתן להבריג את השתל לתוך עצם הלסת כך שהוא הופך חזק ויציב. כיצד ההליך מתבצע ולמי הוא מתאים?

 

מהי המטרה בשתלים דנטליים?

 

שתלים דנטליים הם שורשים מלאכותיים הממוקמים בניתוח לתוך עצם הלסת. הם מחליפים שיניים חסרות ומהווים בסיס להחלפת שיניים. ניתן להשתמש בשתלים לעיגון תותבות או לכסות חלל חסר שיניים עם השתלות שיניים בירושלים. השתלים שונים מטיפולי שיניים אחרים מכיוון שהם מחליפים שיניים חסרות במקום להסוות אותן בתותבות, גשרים או חלקים. שתלים מציעים גם יציבות ותמיכה שלא ניתן להשיג בטיפולי שיניים אחרים.

 

ממה מורכב הליך השתלות שיניים?

 

בחלק זה נחקור את תהליך ניתוח השתלות שיניים בירושלים. הצעד הראשון הוא ביצוע חתך בעצם הלסת. לאחר מכן המנתח קודח חור לתוך העצם ומחדיר עמוד מתכת שישמש כבסיס לשן המלאכותית. השלב השני הוא ליצור את הכתרים עצמם בהתאם למבנה הלסת והשיניים. לאחר מדידה מדויקת של החניכיים והאזור הספציפי בו השתלים יהיו, הרופא המומחה מכין כתר השתלת שיניים בהתאמה אישית. רופא השיניים מכין תבנית מהשיניים שלכם באמצעות המדידות שלקח ומתאים את הכתרים המתאימים. לבסוף, לאחר תום תהליך ההחלמה הניתוח, תבקרו שוב אצל רופא השיניים שלכם כדי להתאים את הכתר הקבוע החדש שלכם כך שייראה טבעי עם החיוך שלכם.

 

באילו חומרים נעשה שימוש בהשתלות שיניים? 

 

החומרים המשמשים בהליכי השתלות שיניים בירושלים כוללים: 

– טיטניום: טיטניום היא מתכת חזקה ותואמת ביולוגית.

– ברגים: משתמשים בברגים לחיבור השתל לעצם הלסת.

– השתלות עצם: השתלות עצם מושתלות מחלקים אחרים בגוף כדי למלא את הרווחים בעצם הלסת.

– מלט דנטלי: מלט משמש להצמדת שתלים או שיניים מלאכותיות על שיניים קיימות.

 

מי זקוק להשתלות שיניים בירושלים?

 

השתלת שיניים, המכונה גם השתלת שורש שן, היא הליך כירורגי המשמש להחלפת שיניים חסרות עם פתרונות מתקדמים לכל מטופל. השתלות שיניים נחוצות כאשר נוצר אובדן מבני השורש של שן אחת או יותר. זה יכול לקרות כתוצאה מפציעה, עקירות או מחלות כמו עששת. ניתן להחליף שן אבודה בשתל, וכך גם שיניים שנפלו או שבורות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!