השתלת שיניים

שתלים דנטליים מחיר וכל מה שרציתם לדעת

השתלת שיניים היא אחד הטיפולים המוצלחים ביותר לאובדן שיניים. הטיפול כולל השתלת שתלים דנטליים מסוג עמוד טיטניום לתוך עצם הלסת, המארח שן או שיניים מלאכותיות. הצלחתם של השתלות שיניים מיוחסת לעובדה שהם בעלי מראה טבעי לחלוטין וקבוע. ניתן להשתמש בשתלים כדי להחליף שיניים חסרות בודדות, שיניים מרובות או כל השיניים בלסת אחת. אז כאשר זה נוגע לשתלים דנטליים מחיר מהו הטווח שניתן לצפות לו? כל מה שרציתם לדעת.

 

מהם שתלים דנטליים ומי זקוק להם?

 

השתלות שיניים צריכות להתבצע אצל רופא שיניים מומחה בלבד. שתלים דנטליים הם שיניים תותבות, שהן שיניים מלאכותיות המוחדרות לפה, המספקות תמיכה לשיניים טבעיות או להחלפת שיניים חסרות. הם עשויים מסגסוגת טיטניום ברמה רפואית ומהווים שורש חדש לשן שלכם. שתלים דנטליים הם תחליף קבוע לשיניים חסרות. הם עמידים לאורך זמן, וניתן להשתמש בהם כדי להחליף שן אחת או את כולן. השתלים מורכבים מטיטניום, ויתמזגו עם עצם הלסת כדי להישאר במקומם. דנטליים מתוכננים במיוחד כדי להחזיק מעמד לכל החיים.

 

כיצד השתלת שיניים מתבצעת?

 

יש הרבה מיתוסים על השתלות שיניים. לדוגמה, אולי שמעתם שהם עולים יותר מגשר מסורתי או שהם לא כל כך חזקים. הצהרות אלו, ועוד רבות אחרות, אינן מבוססות. הליך השתלת שיניים הוא תהליך כירורגי להחלפת שורש השן החסרה. השן החסרה מוחלפת בשן מלאכותית המוברגת לעצם הלסת ולשאר השיניים מסביב באמצעות לוחות טיטניום וברגים. שתל דנטלי משמש להחלפת שיניים חסרות בתחליף קבוע חזק ועמיד. הדבקה משתמשת בחומר מרוכב להדבקת צבע השיניים למבנה השן. שתל דנטלי הוא מוט טיטניום ארוך אשר נכנס לראש טיטניום קטן המוברג לעצם הלסת מעל קו החניכיים ומתחת לשיניים ומעניק לכם חיוך מלא.

 

שתלים דנטליים מחיר בארץ

 

אם אתם זקוקים להשתלת שיניים, אתם בטח תוהים כמה הליך זה יכול לעלות ומהו טווח המחירים עבור הטיפול. המחיר יכול להשתנות בהתאם למיקום הגיאוגרפי שלכם ולסוג השתלים שלהם אתם זקוקים. כמו כן, המחיר משתנה גם בהתאם לפרמטרים שונים הנלקחים בחשבון בעת קביעת המחיר. טווח המחירים הממוצע לטיפול שתלים דנטליים נע בין 3,500 ש”ח ל-7,500 ש”ח.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!