השתלות שיניים ללא כאב

השתלות שיניים ללא כאב: החזירו את החיוך שלכם

עם התקדמות הטכנולוגיה של היום בתחום רפואת השיניים, השתלות שיניים כבר לא צריכות להיות כרוכות בכאבים. השתלת שיניים, המכונה גם השתלת שורש שן, היא הליך כירורגי המשמש להחלפת שיניים חסרות. השתלת שיניים יכולה להחליף שן אחת או כמה שיניים בעת הצורך. האם ניתן לבצע השתלות שיניים ללא כאב? המשיכו לקרוא וגלו.

 

מהם שתלים דנטליים?

 

שתל דנטלי הוא עמוד טיטניום בצורת שן, אשר מוחדר בניתוח לתוך עצם הלסת. העצם נקשרת למתכת ומהווה בסיס חזק להחלפת שן או שיניים. הליך השתלת שיניים יכול להיות כואב מאוד אם הוא לא נעשה כראוי ולכן חשוב לעבור את ההליך אצל רופא שיניים מיומן שיוכל לבצע השתלת שיניים ללא כאב. ישנן סיבות רבות לכך שאנשים מבצעים השתלת שיניים. 

 

כיצד מתבצע הליך השתלות שיניים ללא כאב?

 

הליך של השתלות שיניים ללא כאב מתבצע על ידי רופא שיניים מומחה ומנוסה בלבד. שתלים דנטליים ממוקמים בניתוח בעצם הלסת. הם מעוגנים היטב לעצם ומתפקדים כבסיס לשיניים חלופיות שיכולות להיות עשויות ממתכת, חרסינה או שילוב של שניהם. לאחר מכן השתל מצופה בחומר מיוחד עם תאימות ביולוגית לגוף האדם. ציפוי זה עוזר לו להשתלב עם עצם הלסת ומונע את דחייתה על ידי המערכת החיסונית של הגוף. הניתוח עצמו כולל הנחת שורש שן מלאכותית לתוך עצם הלסת ולאחר מכן הצמדת כתר, גשר או תותבת מעליו. השתלות שיניים ללא כאב הן פתרון יעיל עם תוצאות מיטביות לאורך זמן ומתאימות לכל אחד הזקוק להשתלות שיניים.

 

באילו מקרים יהיה צורך בהשתלת שיניים?

 

השתלות שיניים נחוצות כאשר יש צורך להחליף את מבני השורש של שן אחת או יותר. שן אבודה יכולה להיות מוחלפת בשתל, וכך גם שיניים שנפלו או נשברו. השתלת שיניים ללא כאב מתאימה בעיקר עבור אנשים הזקוקים לשיניים חדשות במקרים בהם לא ניתן להציל את השן או השיניים הקיימות. ההליך מתבצע כדי להחליף שן או שיניים חסרות, לשפר את החיוך והדימוי העצמי המלווה למראה שיניים בריאות. במקרים אחרים, ההליך מתבצע במטרה להחליף שן שאבדה עקב מחלת חניכיים או פציעה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!